Gå til innhold

Hvor fort ble dere gravide etter SA/MA


3skjønne_vidundere<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mistet i MA i uke 11, hadde utskrapning samme dagen som det ble oppdaget, blødde i 4 dager og testet negativt etter 6 dager. Mensen kom tilbake etter 5 uker. Så tok det 6 mnd inkl. et negativt prøverørsforsøk før jeg ble gravid på naturlig vis. Denne mistet jeg etter 6 uker i SA. Blødde i en uke, og var på ul for og fikk se at aborten var komplett. Så testet jeg positivt igjen etter 4 uker, hadde ingen test i mellomtiden som var negativ, så jeg var veldig redd for at det bare var resthormoner. Men det var altså en ekte graviditet, og nå er den snart ferdig. 6 dager igjen til termin.

 

Første gang tok det 6 mnd. 2. gang gikk det før mensen kom tilbake..

Lenke til kommentar

fikk ikke igjen mensen, jeg ble gravid rett etter. Hadde SA 24. august, el 11.sept, og positiv test 24.september, er 5+0 i dagog veldig bekymret for at det skal gå galt igjen..

Lenke til kommentar

Jeg var førstegangsgravid, og hadde MA som ble oppdaget da jeg skulle vært 13+0 uker. Fikk piller for å få ut restene. Tok en test to uker etter dette, og den var negativ. TR kom til rett tid, 32 dager etter jeg kvitterte (har til vanlig en syklus på 28-32 dager). Har nettopp begynt med første pp etter MA'en, og håper det går fort til vi blir gravide igjen (brukte 11pp før det klaffet sist).

 

Ønsker deg lykke til:)

Lenke til kommentar

Oj..så bra da til dere som ble fort gravide igjen. det gir jo litt håp for oss andre:) Jeg mistet i sa i uke 6, og har fortsatt ikke fått tr..8 uker siden SA. testen viste pos i 6,5 uke, før de neg kom. kanskje det er noe som skjer?hmm;)

håper for deg også 1MA,prøver igjen Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Annonse

Mistet i MA i uke 18 (ble oppdaget på ul, hadde vært død siden uke 13-14). neg test etter to uker, mensen etter 4 uker.

Slet med uregelmessig syklus lenge med mellomblødninger o.l.

Ble gravid etter 9 måneder, ny MA oppdaget på tidlig ul uke 8. utskrapning, mens etter 4 uker deretter ble vi gravide igjen. Denne gangen gikk det bra.

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar

SA i uke 10, mens etter 3 uker (drev ikke og testet meg etter SA, så vet ikke hvor lang tid det tok før hormoner var neg).

Ble deretter gravid allerede på neste eggløsning og er 5+0 i dag. Denne gangen så kjenner jeg lykkelig på kvalmen som har kommet sigende siste dagene. Den var nemlig ikke der da jeg var gravid i sommer, og siden jeg var sengeliggende med kvalme første svangerskap føltes det mistenkelig at jeg ikke hadde spor av det sist gang. Og det var jo da også noe galt viste det seg. Så bare kom kvalme -da føler jeg meg ihvertfall gravid!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...