Gå til innhold

syntes det er irriterende med tykke mennesker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

som klager og sturersutrer over vekten sin.. Men så gidder de ikke å gjøre noe med det. Propper i seg all slags drit og beveger seg nesten ikke. Prøv hvertfall å gjør noe med det hvis du er så misfornøyd.!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg hadde kommet igjennom dagen hvis du ikke hadde fortalt meg hva du føler rundt dette!

Skrevet

Stakkar HI, er ikke så lett å forstå når man mangler evnen til det.

Skrevet

Tusen takk hi! Det er virkelig revolusjonerende denne informasjonen du kommer med. At ingen har skjønt dette før? Ta patent på denne geniale løsningen, du kan bli rik-du har herved kurert overvekt og fedme!:)

Skrevet

Ja, synes virkelig det er på tide at noen forteller disse tykke menneskene at det jo bare er å spise mindre og trene mer. Det har de nok ikke prøvd.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det har vi nok ikke.... :o) Trener bare annenhver dag, og prøver så godt jeg kan å spise braaaaaa mat :o) Men noenganger faller man for fristelsen da ;)

Gjest lillehi
Skrevet

Til HI :

Jeg er feit og du er dum, men jeg kan slanke meg!!

Så egentlig er det vel du som har et problem!!! :-)

Skrevet

Og jeg synes det er irriterende med tynne folk som sliter med anorexia og bulimi. Det er jo bare og spise og slutte og spy...

Hvorfor er egentlig den sykdommen mer godtatt i samfunnet?

Skrevet

Skaff deg et liv du og slutt å lage provosernde tråder kun for å skape krangel her.....

Ellers så kan du jo se deg selv i speilet, sikker på at du ser ut som faen selv siden du må ta andre

Skrevet

Syne det er så utrulig irriterende med mennesker med sinnsyk lav intelligens, nykker og som trur at de har lært om livet ved å se på MTV og am. fjortisserier.

Livet er mye mer enn å være dum og deilig.

Skrevet

hahaha, fantastisk bra skrevet anonym 06.41

rett å slett fantastisk. tomlene opp for deg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...