Gå til innhold

Hjelp navlebrokken har blitt skikkelig stor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er helt grusomt. Jeg må holde på navlen med hendene for å holde innholdet på plass ellers glir det som bak der ut.

Må dytte tingene på plass hver gang det ramler ut. Og det er så SYKT vondt. Er bare 32 uker på vei og magen blir jo ikke akkurat mindre.

I følge legen min er det ingenting å gjøre med det, men jeg må prøve å holde på plass magefyllet med hendene. Åååå. Kan jo ikke gå sånn i to mnd til.

Noen som har noen råd? Opplevd det samme? Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har også fått navlebrokk og har fått beskjed om å passe på at det ikke blir rødt eller vondt for da må det oppereres., noe det ikke er hos meg. Tror jeg hadde fått det sjekket opp hos en annen lege, for min sa at hvis det ble vondt er det fordi noe annet ligger i klem og det er ikke bra.

Lykke til.

Skrevet

Hei HI. Jeg har en brokk over navlen. Er usikker på om man kan kalle det jeg har navlebrokk av den grunn, men anyway.. Det er nå en brokk som jeg har hatt i mange år som jeg har fått beskjed om å operere bort etter svangerskapet da denne har økt i størrelse i løpet av graviditeten. Jeg har det ikke slik som du beskriver at du må holde på den med hendene for å holde innholdet på plass.. Det høres ikke godt ut.. Jeg ville bedt om å få operert det så snart som mulig etter fødselen.. Det er vel ikke noe de vil operere i løpet av graviditeten din antar jeg.. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...