Gå til innhold

hvem har hatt den sunneste middagen idag da? Og

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem har hatt den mest usunne middagen? Spiser barna den samme middagen som dere? Eller får de egen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De får samme middag som oss. I dag har vi hatt pannekaker da jenta mi har overnattingsbesøk og fikk bestemme middag.

Skrevet

Så fremst det er noe barna spiser, så blir det samme middag.

Skrevet

Vi hadde fiskeboller i hvit saus med poteter og grønnsaker. Barna spiser det semme som oss. Vi har ikke alternativ middag.

Skrevet

her spiser hun det samme som oss og.. M mindre det er for sterkt for hun. Men det er skjeldet. Har hatt wok til middag idag.

Skrevet

vi hadde trekkt torsk med kokte poteter og gullerøtter. her spiser alle detsamme...

Skrevet

I dag har vi hatt grøt, og ja hun spiser det samme som oss. Hun er snart 2.

Skrevet

Vi har forrøvrig ikke hatt middag ennå, og aner heller ikke hva vi skal ha.

Skrevet

Har sløyfet middagen idag, men ellers så spiser alle samme mat. Lager ikke alternativ mat til noen. Det er lov å ikke like alt, men alt skal smakes minst en gang før en kan si at en ikke liker. Og, det en ikke likte for 6 mnd siden kan godt hende en liker idag, så det er lov å prøve å smake en gang til.

Er jeg streng da?

Opplever heldigvis at det er lite de ikke liker. Han på 13 liker ikke komler og det er greit. Han ene på 8 liker ikke rosenkål, også ok. Alle har vel en og annen ting en ikke synes er like godt, voksne som barn.

Skrevet

Rosenkål ja. Det er noe for seg selv. Husker jeg ble kvalm av smaken før, men nå synes jeg det er kjempegodt:)

Har forresten hatt ørret stekt i ovnen på en slette av potet, gulrøtter, blomkål, purreløk og en dæsj med rømme.

Den lille spiser det samme som oss andre. Hun er bare 3 og liker fortsatt absolutt alt, men vet at det helt sikkert kan snu en dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...