Koseklompen Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Kjøpte nettop en dress fra en dansk nettbutikk som solgte Mikk Line dresser til 175 Dk. Pluss litt div kom det totalt på rundt 320 Nok.
MintCondition Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Vi har hatt en høst/vårdress fra Mikkline, som ble brukt i tre sesonger. I tillegg var den brukt av storesøsters søskenbarn i to sesonger, og dressen var like fin og vanntett. Veldig godt fornøyd, mao!
sologsommer Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Vi har brukt Mikk Line i flere år. Har byttet til de fra Reima. Mye mer slitesterk!! Var det ink. moms og toll?
ALIICE Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Har meget positive erfaringer med mikk line:) De holder virkelig tørt, og er som sologsommer sier, mer slitesterke enn reima:)
lucky_mom Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg hadde det til gutten min ifjor, da han var 1 år. Den var helt grei den, men jeg ble aldri helt venn med det løse fóret som var i. Knappene gikk opp hele tiden, og fòret krøllet seg. Men jeg vet ikke om det er løst fór i alle modellene deres da...
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Hvor kjøper dere disse dressene da?
Mom2Two Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Har kun dårlige erfaringer med den dressen. Lakk som en sil.
sologsommer Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har kun hatt dresser med fast for (kommer aldrig dress med løst for inn i dette hus!) Viktig at man kjøper dressen med CORDURA, dette er mere vanntett og slitesterk end det Reima bruker :-)
Koseklompen Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kjøpte dressen her; http://www.ml-dk.dk/ , er tilbud nå, så jeg slo til.. med frakt og evt toll o.l. så blir denne dressen billigere enn det den koste her hjemme..iallefall der jeg har sjekket.. Jeg kjøpte den type dressen med fast for og cordura på hele dressen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå