ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Er 12 fullgåtte uker i dag! Endelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det har vært noen lange uker! Nå kan vi endelig begynne å fortelle det til venner osv. Ååå, som jeg gleder meg til magen begynner å ta form Spennende tid dette!!!!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Da er du 1 dag etter meg! Velkommen etter. Flyttet inn her i går jeg...
FrkBomst&Frø Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Gratulerer, og velkommen hit! Fra nå av raser ukene avsted Kos deg masse!!
jente08&jente2010<3 Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 gratulerer, og ikke minst velkommen:) og lykke til på ferden:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Velkommen,vet hvordan følelsen er...er så godt å komme over de første 12...=0) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå