Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 ikke har egen inntekt. Som klager på at de ikke kan gi barna det ene eller andre som barna virkelig trenger, og som samtidig RØYKER! Det er motbydelig det.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 å jeg reagerer på sånne mennesker som deg som ikke greier å holde kjeften sin. hva faen vet vel du om grunnen hans, hennes til å røyke? kansje det hjelper i en gruom hverdag. og har de ikke egen inntekt så kan det være gode grunner for det. du skal ikek sitte her å bable dritt om ting og mennesker du ikke vet en dritt om. forbanna kvalm er du. blir så irritert på ekkle kjerringer som deg. er mere synd på dine evt unger som lærer seg å bli slik som deg, enn den personen sitt barn. jeg håper du tar en runde med deg selv å tenker etter hva slags person og forbilde du er. fy du gjør meg skikkelig kvalm, og mannen min i sofaen her rister bare på hodet å sier han er glad han ikke gifta seg med et slikt menneske og at ungene hans ikke kommer til å ha en slik mor. fysj sier jeg bare. FYSJ
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Jeg irriterer meg ikke på de du sikter til HI, men jeg irriterer meg på de som syns en vinterdress til 1500 kr. er dyrt mens de fint kan reise til syden hvert eneste år.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Ha ha, nå fikk jeg meg en god latter, anonym 18.18. Gode argumenter for å røyke? Godt forbilde for barna? Og på statens regning i tillegg? Hjelpes....man kan faktisk bli bra dum forstår jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 velger man å bruke penger på røyk,sydenturer,fancy klær,byturer osv så er jo det helt greit man velger jo selv,,,men om det gjør at man ikke har råd til å kjøpe det man vil til barna sine så kan man i grunn ikkeklage for da har man valgt det selv! sikker på at røyk gjør hverdagen bedre for enkelte, men vil man så finnes det andre muligheter til å gjøre ting bedre...velger man likevel røyken ja så er jo det en prioritering man velger selv...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Selv om du har fått mye krasse tilbakemeldinger er jeg faktisk enig med HI! Inngen unnskyldning for å røyke. Det er egoistisk, faktisk...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 ja, hva om røyken er med på å lette hverdagen for enkelte , det vet da ikke du noe om di dumme ku.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Hviiken hverdag kan lettes ved å gå den direkte vegen mot emfysem og lungekreft og i tillegg betale en formue for det? Jeg tror noen har misforstått noe her....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Å hva er det som ikke er egoistisk her i livet da?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #10 Skrevet 30. september 2009 Dessuten er vel det skundært hvis barna ikke får dekket sine behov. Jeg trenger ikke slenge ut idiotiske meldinger til deg for jeg tror det er veldig synd på deg, men du burde nok ta tak i livet ditt hvis du tror det blir bedre på noen som helst områder av å røyke.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #11 Skrevet 30. september 2009 Med et slikt språkbruk (ekle kjerring, forbanna kvalm etc...) bør vel kanskje ikke du annie 18.18 snakke om forbilder etc. For meg er det veldig ulogisk å klage over dårlig råd om en i tillegg røyker for f.eks 60 kr dagen, det utgjør ganske mange kroner i løpet av en måned/ett år.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #12 Skrevet 30. september 2009 18.18 er vel det man i usa kaller ekte white trash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå