elskling Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Har vært sykemeldt den siste mnd pga forhøyet blodtrykk og bekkenplager. Fått beskjed om å ta ting med ro. Skulle egentlig gått ut i perm nå på mandag men er SJELEGLAD for at jeg har fått disse ukene hjemme. Har en jobb hvor man er i bevegelse hele tiden, syns jeg ser meg selv med flodomagen og elefantføttene tråkke rundt Hva med dere???
Tøssa Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 jeg var sykemeldt i 7mnd jeg...var dritdårlig
beibiboom Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Jeg går ut i perm på fredag, og klarer nesten ikke vente!! Har hatt 40% sykemelding de siste tre ukene, men det har vært litt vel tungt til og med det. Så nå skal alt bli så meget bedre;)
2blå1rosa1ønske Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Går ut i permisjon mandag om halvannen uke. Har jobbet 100% hele veien, og kan ikke si graviditeten har plaget meg på noen måte. Er lærer, og står og går stort sett hele dagen. Jobber på en skole med store avstander. Eneste som har vært en liten plage, er at jeg må gå flere runder for å få med meg alle bøker etc. til elevene. Men ser veldig frem til permisjon nå - kan ikke tenke meg en dag ekstra på jobb, men dette er vel mest fordi jeg er innstilt på at jeg nå skal ha fri.
oktoberbaby09 Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Siste dag på jobb i dag!!! Kjempedeilig og veldig rart på samme tid! Har jobbet hele veien, men med 40% sykemelding siste måneden. Har en hektisk og krevende jobb, så det har vært litt utfordrende til tider, men det har gått fint. Har akkurat kommet hjem fra kontoret nå, så det ble en veldig sen siste kveld. Er bare så vanskelig å gjøre seg ferdig med alt mulig før man blir borte såååå lenge... Men nå får jeg forhåpentligvis slappet av litt før det store skjer! Gleder meg!
:)novemberbarn:) Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Hadde regnet med at jeg skulle jobbe til permstart 30 oktober, men sånn ble det ikke. Fikk bekkenløsning i ca. uke 28 og prøvde først å jobbe 50% med halve dager. Det gikk kun i 2 dager. Hadde så innmari vondt. Jobber i barnehage, så det er ikke så enkelt å bare sitte. Er nå 100% sykemeldt og blir det resten av tiden også. Kjedelig, men får ikke gjort så mye....
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Nei, ike sjanse her i gården... Er lærer og måtte begynne med 50 % sykemelding etter sommerferien pga bekkenløsning og mye vonde kynnere. Etter tre uker måtte jeg gå ned til 70 % sykemelding. Men det gikk ikke i det hele tatt, klarer knapt å gå, så etter enda to uker åtte jeg kaste inn håndkle helt. Så jeg ble 100 % sykmeldt en mnd før permisjonsstart (har termin 7.nov) og det føles som det eneste rette.
Småtorsk Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Har aktiv sykemelding nå, (mye migrene og kvalme,) og håper og tror at jeg dermed kan klare å jobbe fram til permisjon. Utrolig hva det kan gjøre å komme en time seinere når jeg virkelig trenger det! Gleder meg til permisjonen, men å være sykemeldt gjør meg bare deppa, rastløs og gir meg dårlig samvittighet. Var sykemeldt to uker i sommer, og gikk nesten på veggen.
hodeskulderkne Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Jeg hadde absolutt innstilt meg på å jobbe fullt helt fram til permstart som var forrige uke, men ble overraskende sykemeldt ca en måned tidligere pga høyt blodtrykk. Må si det har vært nydelig med de ekstra ukene da, selv om det ikke helt var "planen".
schatzi Skrevet 30. september 2009 #10 Skrevet 30. september 2009 Jeg jobber fortsatt 100 % på et sykehjem,siden jeg ikke har hatt noen plager som helst under svangerskapet.Skal jobbe frem til 10 oktober,da går jeg ut i mammapermisjon.Gleder meg masse;)
Gjest eelis+guttespire *fødeklar* Skrevet 30. september 2009 #11 Skrevet 30. september 2009 Vært sykemeldt siden uke 16 på grunn av bekkenløsning, som funker dårlig i kombinasjon med servitørjobb :-) Gleder meg til å komme tilbake i jobb etter permisjonen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå