Gå til innhold

brunlig små klumpete utflod i dag selv om jeg har testet positivt på 7 tester....


isotopia

Anbefalte innlegg

Nå netopp gikk jeg på do og på papiret var det mørke brun utflod med små slimete klumper på papiret. er 4 uker på vei og skulle hatt mensen i dag eller i morgen. Er det noen andre som har opplevd dette? Mister jeg?

symptomer ellers er: supertrøtt, murringer og stikking ja og er sulten veldig sulten..

Hjelp anyone???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke opplevd det selv, men har ei venninne som opplevde det du beskriver. Hun trodde rett og slett at det var mensen - men så varte det så kort.

 

Hun er fortsatt gravid og fikk beskjed av legen om at det bare var en helt vanlig festeblødning. Kan jo være det? Håper det går fint med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tusen takk for svar solstålen.

Jeg snakket nettopp med min svigesøster og hun sa at hun hadde fått vanlig mensen når hun var gravid i uke 4 og legen hennes sa at mer enn 50% av gravide opplever noen form for blødning i uke 4 og 5 så nå er jeg en smule mere rolig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :o)

Jeg opplevde dette både med førstemann og med nr tre nå. Begge gangene har "blødningen" bare vart ca tre dager og vært svært ulik vanlig mens. Tok det opp med legen min og hun sier det er helt normalt å oppleve en slags blødning rundt denne tiden. Kalles festeblødning og er når det befruktede egget fester seg i livmoren. Får håpe det ikke varer så lenge og hvis du fortsatt er usikker så kontakt lege eller ta en ny test iallefall. Tror ikke du mister jeg :o) Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joho:D

Da va den brune utfloden heilt borte:D

Varte bare to dager og var veldig lite.

Ikke lenger like bekymret:D

Blir så deilig å komme over de berømte tolvukene slik at en får slappe litt meire av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...