c-lily Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Noen som vart der? Er det bra utvalg och fine priser? Det trengs mange nye sko nå så det blir ju litt dyrt och jag har hørt att det er billigare der.
Hikken Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 De har bra utvalg og sko i alle priklasser ) Jeg kjøpte meg vintersko der for to år siden for 399 og venninna mi kjøpte seg gummistøvler til 2500. Så som sagt, de har alle prisklasser :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå