Gå til innhold

Venting er en rar ting.. Og ikke min greie ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer til et punkt der jeg nesten er 100% sikker på at det rett og slett ikke kommer noe unge. Jeg er blitt snytt!

Hjelper lite at fornuften sier noe annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det... Syns dette tar evig lang tid:p Er så lei... Får en sånn uvirkelighets følelse av det hele.. Men... det skal visst komme en baby snart sies det:p hehe... Gleder meg til hun er her:D

Skrevet

Akkurat der er jeg oxo :)

Ser ikk for meg no ende på dette svangerskapet!

Min termin er i dag, Ul sier fredag.. Men kjenner ingenting!!!

Klemmer fra

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg har ultralydbilder som avkrefter det, så hadde jeg vært heeeelt sikker på at det bare er en kjempebæsj inni der. Tror ikke det kommer baby jeg heller. Gir opp! Ho står vel til konfirmasjon innen ho tittter ut... Så skjønner deg godt!!

Skrevet

Godt det ikke bare er meg :)

6 dager over termin idag, og er så u t å l m o d i g!!

Gravid er bare blitt en tilstand her nå - kommer visst ikke noe baby.. Absolutt ingen tegn på fødsel her i gården. Kynnere og nedpress ja, men det har jeg jo hatt leeenge nå :/ ÆSJ!

Skrevet

Helt med på den følelsen. Begynner å lure på om det rett å slett er et innbilt svangerskap hehe. Men som dere sier, har jo UL bildene haha.

Her er det heller ikke noe liv, alt ligger på vent liksom, å føler jeg lever i en liten boble.

11 dager over!!!! og de kan drøye til 18 dager før de gjør noe, fy faen sier jeg bare da... rett å slett!!!

Skrevet

Jeg sitter og humrer og ler av det dere skriver. SÅ GODT at det ikke bare er meg. Venting er så høyst deffinitivt ikke min greie heller. Jeg er utpreget utlomodig, og meget nyskjerrig. Det at jeg ikke har en dag og forholde meg til gjør meg nærmest sprø. Jeg er hun som kniper på alle julegavene før julaften. Og nå bare går jeg og venter. Fødsel virker så fjernt og langt borte. Jeg bare ønsker å begynne å kjenne smerten liksom, for da vet jeg hvertfall at jeg er igang.

Jeg er delvis sinnsyk nå tror jeg, skal bli så godt å bare få min lille datter i armene, og håper alt går vel. Bare gleder meg så sinnsykt til å komme " på andre siden"

Skrevet

Fikk akkurat en oppmuntrende beskjed av min mor som jeg vil dele med dere. Hun har 5 barn og har gått over med oss alle sammen. Dette er hva hun skriver:

"Lover deg at du kommer til å glemme hvor grusomt det er å gå på overtid og vente når snuppa kommer. Regna litt på det. Med dere 5 har jeg gått MINST 59 dager over termin tilsammen. Det er to måneder det. Når man er så drittlei, får man en fantastisk opplevelse av fødselen. Da er det virkelig inspirerende når fødselen starter."

Så jeg trøster meg litt med den og håper at dere kan ha litt glede av den også. Vi får nok best fødsler av alle! ;) *håpe håpe*

Skrevet

ER helt klart riktig det hun sier. For jeg kjenner at jeg gleder meg til fødsel. Og ja, enda godt at vi glemmer denne forferdelige siste vente tiden.

Din mor er en klok kvinne.

( men stakkars tenk i 59 dager har hun hatt det slik vi har det nå!!!!)

RESPECT!!!!!!

Skrevet

Jeg er nok komt til samme stadie som deg HI..

En ting er å ha termindatoen å se frem til.. En annen ting er når man er over termindato, slik som jeg.. selv om jeg utmerket godt har visst i lang tid hvor få gravide som føder på termindatoen sin så har liksom det vært et holdepunkt.. Nå er jeg over termin som sagt.. Da blir det bare venting og venting og venting.. Prøver så godt jeg kan å fylle dagene med ulike gjøremål men det er begrenset hva det kan være når man har fått beskjed fra jordmor om å spare energi til fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...