Gå til innhold

Bidrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å komme med forslag til bidragsbeløp til barnefar slik at vi kan ha en privat avtale.

Barnet går i barnehage, jeg får dobbel barnetrygd+skatteklasse 2, barnefar tjener ca 90000 mer enn meg.

Hva tenker dere er et greit beløp for begge parter å godta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk NAV's bidragsveileder til dette. Da ser du hva NAV ville satt bidraget til. Og så kan dere gå utfra det.

Det hjelper lite å vite at han har ca 90 000 mer enn deg, for inntektene står der jo ikke;)

Skrevet

Ja, bidragskalkulatoren gir ca 2300kr. For bf sitter det langt inne i det hele tatt å betale bidrag derfor sitter jeg å tenker på faktiske utgifter/2 og lurer på å komme med forslag til et litt lavere beløp for å bli ferdig med saken. Barnehage får jeg jo dekket gjennom barnetrygd og skatteklasse2. Dermed tenker jeg andre faktiske utgifter/2 som bf skal dekke.

Skrevet

Hvis han gir uttrykk for at han ikke liker tanken på å betale bidrag ville jeg tatt d gjennom Nav.. (for å være sikker på å få noe i d hele tatt) men om dere er enige og har et greit samarbeid ellers ville jeg foreslått 2000 kr og laga en avtale på d.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...