Gå til innhold

Hvor kom all energien fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har igrunn vært ganske trøtt hele svangerskapet, nå klarer jeg nesten ikke sitte i ro mer, vasker alt som kan vaskes og styrer alle veier, bekkenet er ikke så vondt lenger heller.

Faktisk ganske deilig å plutselig ha fått så mye overskudd å energi, til tross for bare noen få timers søvn på nettene :D

Flere som plutselig bare MÅ styre med noe hele tiden? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ett kjempebehov for å styre å ordne hjemme for tiden:) Tror det er det de kaller redebygging:p Noe i oss som sier vi må gjøre alt klart til den lille nye som kommer:D

Skrevet

Åjada, etter å hatt noen forferdelig dager med nada energi, har den endelig kommet tilbake, i takt med at det litt for høye blodtrykket har sunket. Skal sies at jeg har sovet bedre den siste tiden også. Nå er det 10 dager igjen til termin, og her svinger jeg meg med vaskebøtta og støvkluten.

For et par dagen siden var jeg så langt fra å kunne gjøre dette, men nå kan jeg holde på uten stopp.

De sier jo at vi er som fuglene og dyrene: når fødselen nærmer seg, så kommer redebygger-instinktet vårt frem :)

Skrevet

Hehe så artig igrunn. Merkelige vi er, går nesten å leter etter ting som kan vaskes, nå er det alle dører og lister som får gjennomgå :)

Kanskje fødselen som ikke er så alt for langt unna for noen av oss da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...