Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Vi skulle giftet oss 24 Juli neste år, men ettersom det ble mye styr med fest, osv , så tok vi en råsjans og bestemte at dagen skulle han og jeg dele ALENE uten alt maset. Så vi har begynt å se på mulighetene for å gifte oss på tinghuset, med kun forlovere som vet noe..og så fortelle alle andre etterpå. Det høres kanskje ego ut, men det er VÅR dag, ikke alle andres, og det er mer enn nok for oss at vi er sammen den dagen, og med to gode venner av oss. Og vi har tenkt, at dersom våre foreldre vil holde fest for oss likevel...da er det opp til dem. En grunn til er at det blir veldig mye på en dag og endel som vi bekymrer oss for i forhold til vår hund som ingen andre enn foreldrene mine kan passe, og jeg som er kronisk syk (utmattet OFTE) så det passer bedre med noe mindre stressende... Bare lurer på hva dere syns? Blir det for dumt?
sol2002 Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Vil bare si det er deres dag og det er dere som bestemmer selv hvordan dere vil feire den. Vil bare si lykke til :-)
Hippomama Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 som sagt så er dette deres dag...ikke noen andres...så hvordan dere vil tilbringe den, er opp til dere lykke til <3
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Det var slik vi giftet oss. Helt enkelt og greit. En perfekt dag for oss. Vi valgte å fortelle det til familien slik at de kunne komme å se på, så slapp vi sure miner etterpå. Men det har det jo blitt uansett. Jeg har sansen for at dere gjør dette som dere selv vil. Det er lett å føle seg presset av foreldre og øvrig familie. Det er deres dag, vær dere selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå