Gå til innhold

spørsmål om MA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sikkert dumt sprøsmål det her, men hvis man har MA, kommer det ut på noe tidspunkt? eller blir det ikke oppdaget før på førstegangskontroll (hvis man ikke tar tidlig UL da) og må skrapes ut? blir så fort paranoid fordi dette ikke er likt det forrige svangerskapet mitt der jeg var kvalm absolutt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Er usikker på om det kommer ut på noen tidspunkt, men jeg hadde en MA i juni, og da måtte jeg på UL for å sjekke om det var liv. Det var det ikke, så da fikk jeg valget mellom abortpille eller utskraping. Anbefaler utskraping, for å få abortpille var heilt Jæ..... Unnskyld uttrykket.

 

Men håper for din del at alt er ok. Det er sjelden 2 svangerskap oppleves likt, så det er helt sikkert bra. Men ofte så har du en magefølelse på om ting er ok eller ikke. Det hadde iallefall jeg, og det har jeg fått vite at mange andre også har hatt. Så gå for magefølelsen, er du bekymra, hadde jeg bestilt time privat til UL. Så slipper du å bekymre deg. Masse lykke til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sikkert jeg som er en smule paranoid, i dag er jeg kvalmere igjen...burde vel bare nyte de dagene som ikke er så ille....skal ikke være så lett det her. men om man har MA så mister man vel alle symptomer slik jeg har fortstått det? jaja, godt mulig jeg bestiller en time til UL så jeg kan roe ned stemmene i hodet. bedre å vite det også hvis det er noe galt syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Hadde MA i 2006, og det var en utrolig kjip opplevelse. Jeg har termin 10,mai nå og tok UL sist uke for å roe hodet mitt ;) Alt så fint ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er jeg som "hører stemmer";-) har vært en god del mer kvalm i helgen igjen, så da legger bekymringene seg og frustrasjonen overtar:-) men tror jeg skal bestille meg en time til ul uansett for å se at alt er som det skal, så kan jeg puste litt lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...