solstråle- g09 og ?12 Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 har bekkenløsning... men det har ikke vært store problemet... men de siste tre dagene nå har jeg så vidt klart å gå fordi det stikker og svir, har også hatt en del sviende smerter i nedre del av magen... er 31 + 3 i dag! var nettopp på do og da var det gulig slim med blod i og masse blankt slim... ringte jm. som jeg skal opp til klokken 16.00! er en god del bekymret nå kjenner jeg, og hjalp vel ikke så masse på at jm. spurte om jeg hadde født for tidlig før... jeg har ikke født før svarte jeg da! hva er dette for noe, noen som vet?
silly08 Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Det var sikker slimproppen som gikk på deg. Du får gi en tilbakemelding når du har vært hos jm
lillebie på`n igjen Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 hei - samme nick nesten vi ser jeg ) det høres ut som slimproppen- det trenger absolutt ikke bety at det er fødsel på gang- men fint at du får sjekket det! fortell oss hvordan det går da! lykke til på sykehuset!
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 30. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2009 Har nå vært hos jm. og hun sjekket meg... limortappen var fin og det var ikke modning. har ikke hatt noe blod i etterkant, bare litt murring i magen! lille gutt har sparket og virker som han koser seg fin fosterlyd var det også men fikk beskjed om å ta ting med ro og ringe hvis jeg begynte å få rier eller kynnere... satser på at dette går fint, og at lille gutt vil være inne i magen noen uker til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå