Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Her i Trondheim er det meldt speik i natt og i morgen tidlig:S
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Nix, venter til første snøkorn kommer på bakken=) Bor i nordland og hær har snøen lagt seg godt nedover fjellet.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Nei, venter på vinterføret... Men er ikke avhenging av bilen om morgenen heller da, våkner vi en dag til glatte veier lar jeg bare bilen stå til dekkene er skiftet. Jeg er hjemme i permisjon.
Miztery Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Er vel 15.oktober (Nord-Norge)man skal legge om, hvis ikke føret krever det tidligere.. Lenger sør er det 1.november.. Bor i Nordland, og legger aldri om før det blir glatt, noe det ikke har vært enda, og det drøyer nok en stund til, selv om det er kaldt om morgenen! Hva betyr speik??
Kaffemocca Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Nei og det er nok en liten stund til jeg gjør det også.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Har lagt på, og tatt dem av igjen. Kjørte over Saltfjellet her om dagen, og med to barn i bilen turte jeg ikke annet enn å legg dem på.
lindynatt Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 i morgen skal jeg på verkstedet å få lagt dem på, men litt tidlig egentlig, vi har for tiden 20 grader og sol.. Mend et kan slå om fort, jeg bor helt sør i Tyskland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå