thea - M har gull i gulping Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 stakkars lille jenta mi:( så skremt da, men var flink da! føler det nesten var verre med meg, hehe.. gjorde veldig vondt i mammahjerte mitt!
Emma&Adrian Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Jeg HATER å gi gutten vaksine! :S Jeg gråt like mye som han første vaksinen han fikk hehe Det var j oegentlig litt flaut da,men men
Blåmandag¤ Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Det der er aldri særlig gøy. :/ Blir ikke vant til det, ikke etter 3 barn engang. Heldigvis glemmer de det fort.
thea - M har gull i gulping Skrevet 30. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2009 haha! ser det faktisk for meg:P helsesøster har deg på fanget og trøster deg:P
Maia&Mathias <3 Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Min gutt tok vaksine igår. Han er 5mnd så var vaksine nr 2 og han grein faktisk nesten ingenting denne ganga!! Ble skikkelig dårlig av vaksina, hadde feber og ble skikkelig klein utover dagen igår. Er heldigvis på bedringens vei nå og har faktisk sovet 2,5timer (sover enda!!) ute i vogna nå, så tydelig at den lille kroppen trenger å lade seg opp igjen! Et lite tips; Ha paracet tilgjengelig dersom hun også reagerer på vaksina!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå