Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha rhørt mange har sagt at sex funker på igangsetting så det måtte vi jo teste. jeg er kun i uke 37+3 men himmel og hav,, lå med beina høyt en stund etterpå og jammen kom det kynnere som utviklet seg til ganke heavy ones, gjentok dette samme kveld og morgenen etter og i går trodde jeg nesten vi måtte dra til føden for de kom rimelig harde og var ikke snakk om kynnere lenger men rier så jeg måtte beynnne med litt puste teknikk.. kjørte til og med ungene til svigers, og rett før midnatt stoppet det plutselig opp=(, skulle hatt påfyll da:-), men har vært til vurdering idag og ble strippet, (fy fanken og vondt)og hun sa at hun fikk plass til to fingre og tøyde til tre fingre men da måtte jeg si stopp.. håper det skjer no snart da,, hvis ikke har vi time til tirdag for igangsetting=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da, hvorfor skal du igangsettes på tirsdag, så mange dager før termin?

Skrevet

fordi jeg har leddgikt og har problemer med at fingrene har hovnet opp mye og fingrene mine ser ut som jan teigen sine uten vann, nå er de ekstra ille og jeg får ikke sove pga smerter

Skrevet

lol - den jahn teigen linken var priceless :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...