Gå til innhold

Arbeidskollegaer som venner på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber som mellomleder i en bedrift og er ganske ny på Facebook. Har lagt til gamle klassekamerater, familie og en del kollegaer som venner.

Legger dere til alle arbeidskollegaer, både underordnede og overordnede? Eller blir det for privat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjefen min har forsøkt og legge meg til på facebook, men jeg har kronisk nok ikke lagt han til og kommer heller ikke til og gjøre det. samme har en sladderfitte jeg jobber sammens med, hun sitter og snakker om hva andre har gjort på jobb som de har skrevet om på facebook så orker ikke ha henne hengende på min profil, kan selvsagt sperre henne fra og se veggen min, men orker ikke det!

Tror man må nesten bare finne ut hvem man vil ha på facebook eller ikke, det er nå min mening!

Skrevet

Det gjør vi ihvertfall hos oss. Vi er så og si like gode venner på jobb, som vi er på fritiden, uavhengig av rang. Ihvertfall er alle som har facebook, venner med hverandre der inne. Både eldre og unge.

Dette bør man vel se litt an. Hvilket forhold har du egentlig til dine kollegaer? Også kommer det vel an på hvor grensen for hva som er privat for deg går.

Skrevet

Jeg har alle mine kollegaer, samt sjefen som venn. Men så er det en knall gjeng som kommer kjempe godt overens =)

Skrevet

Jeg har også kollegaer som venner. Både nåværende og tidligere kolleger. Skulle bare mangle. Vi ble godt kjent og har det flott sammen. Men det skal sies at der jeg jobber kjenner alle hverandre fra før (et lite sted) Vi er til og med hos alle sin bursdag. Vi er 11 ansatte. Ville blitt rart om jeg skulle ignorer noen av de.

Men om jeg hadde jobbet på en stor og "upersonlig" plass..så vet jeg jo ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...