Gå til innhold

Ønsker synspunkter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 18 og 26 oktober.

Neste torsdag skal samboer kjøre nordover (Alta) og bli borte i 4 - 5 dager. Vi bor i Stavanger. Hva hadde dere syns om dette, hadde det vært deres samboer?

Merker jeg blir litt småredd for at fødselen skal starte og han ikke får vært med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått med på 4-5 dager borte, ja... Men under tvil. Jeg hadde sett an formen litt og hvor viktig det han skulle var.

Skrevet

Ooh.. Tricky. Jeg vet ikke helt jeg :c/ Tror jeg hadde følt meg litt engstelig.

Skrevet

Jeg har termin før deg, men ville uansett sagt NIX, kommer ikke på tale.

Skrevet

ÆÆsj.. :,(

Hva sier dere dersom det blir 2-3 dager istedet? Kommer det fortsatt ikke på tale?

Får meg ikke til å si nei liksom..

HI

Skrevet

Nei jeg hadde ikke turt det. Ikke for å være kjip, men jeg vil aldri ha noen andre med på fødselen enn han, og det kan jo skje når som helst de siste ukene.

Hva er grunnen til at han absolutt må dra da? Hadde det vært en begravelse til et nært familiemedlem hadde jeg skjønt det. men om det var en jakttur e.l hadde det ivertfall blitt en mega NEI!

Skrevet

Neida, altså grunnen til at han skal dra, er at han skal hente ny bil.. Så han må jo på en måte bare få dra da, uten at jeg skal begynne å bli kjip og si neeei neei nei liksom.

Men jeg kjenner jeg blir engstelig likevel, er så redd for å måtte føde alene.. Kunne aldri hatt noen andre med på fødselen selv. Neei, må nok bare finne meg i det, og håpe ikke fødselen starter da!! Æsj..

Skrevet

jeg ville latt han dratt. Det går nok fint skal du se:). Er jo nesten en mnd til du har termin. Er jo ul terminen som gjelder..

Skrevet

Nei, vet du, en fødsel er såpass viktig og skjer såpass sjeldent i et menneskes liv, at ingenting kunne ha fått meg til å endre mening. Her reiste mannen fra seg i august, og dette er noe vi begge er enig i.

Men du trenger ikke å høre på meg eller oss da;)

Skrevet

Kan du være med han da? OG hvis det skjer noe så stikker dere innom nærmeste sykehus..hehe?

Skrevet

OOh jaa, fra Stavanger til Finnmark i bil ja :cD Ja gjerne! Hhehe

Nei, han får nok bare dra, så får vi bare håpe på det beste.. Føler ikke jeg kan nekte han det liksom!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...