*toppris* Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hvordan gjør dere det? Har nå tatt opp igjen lekene etter nr 1 og skal gjøre de klar til lillegutten her... kan jeg bare vaske de i mildt zalovann og skylle godt?
Blåmandag¤ Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Noe puttet jeg i et putetrekk og vasket i maskinen. Noe går også i oppvaskmaskinen.
*toppris* Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 har ikke oppvaskamskin;) de myke lekene har jeg tatt i vaskemaskinen, som fx lamaze sine....
Gjest Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Jeg har vasket en del på samme måte som jeg vasker opp kjørler og sånn. Noe i oppvaskmaskin, og noe i oppvaskekummen. Større ting har jeg vasket av med klut og så spritet til slutt og tørket av igjen. Er litt voldsom jeg da, men synes det er greit å være ekstra nøye med leker og ting som kommer "utenfra"
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Her ble de bare skylt i varmt vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå