solioa Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 tenkte jeg skulle kjøpe brukte ski i år til jenta mi. Hun er 5 år og ca 110 cm. Blir det feil med langrennski som er 100 cm og staver som er 85 cm da?
elikatt -mamma til 4- Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Det hørtes litt kort ut, skiene bør være like lange som ungen eller litt lengere. Spør på butikken du kjøper skiene, de vet hva som er anbefalt lengde. :-)
solioa Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 Tusen takk for svar:) Da får jeg se meg om etter noen andre, Såg ett par på finn.no, men da er de for korte! Får bare lete videre:-)
Spanskeflua Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 For guds skyld ikke kjøp ski som er for store til jentungen. Regelen er at små barn skal vokse UT av skiene og IKKE inn i skiene!!
solioa Skrevet 30. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2009 hum ok... Men mener du disse skiene hadde passet greit for i år da? Var jo veldig billig, hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå