Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Noen som han noen å anbefale? Har høstjakke fra Polarn o Pyret, men leter nå etter en varm jakke til vinteren, til bruk hjemme og lett lek ute.
erteposen + 4 Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Alle vinterjakken vi har brukt er varme nok, men noen tåler vann bedre enn andre. Skogstad sin fungerte veldig bra sist vinter. I år ville eldstemann ha HM sin, og mange har kjempe god erfaring med den til lett bruk.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Vi har kjøpt skogstad sin vinterjakke/dunjakke. Tror den er god og varm..:-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Storesøster har hatt reflex sin i 2 år nå. Har kjøpt den til henne i år også. Den tåler en del regn også.
2nj♥ Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 MiniATure vinterjakke eller anorakk, varm og god
Koseklompen Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Har Skogstad sin til vesla. Den er god og varm og samtidig lett.
Salat Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Det kommer litt ann på hvor frossen ungen er. Jeg har ei jenta som alltid fryser, vi har begynt med ulltøy allerede til henne. Hun har prøvd diverse jakker og aldri vært fornøyd, bland annet hm, cubus, claire dk, flere slike fora "aktivitetsjakker" osv. I fjor kjøpte jeg bergans dunjakke, og for første gang holdt hun varmen! Ja, den er rådyr, men fantastik god. Så jeg må bare anbefale den. Guttungen klarer seg fint med benneton sin dunjakkeblanding. Han er ganske varm av seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå