Maia&Mathias <3 Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Trenger tips til middag idag!! Er bare to voksne og har lyst på kylling. Noen som sitter på noen deilige oppskrifter?
erteposen + 4 Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Vi skal ha kyllingsuppe idag. Surr 1 løk og litt hvitløk, ha i fine skiver av kylling sammen med 1 ss karri, 1-2 finhakka epler, 1-2 terninger hønsebuljong, pepper. La det surre litt, men kyllingen trenger ikke stekes igjennom. Ha i 2 bokse hakka tomat, og la det koke under lokk i 10 min. Tilsett matfløte, creme fraish eller kokosmelk etter smak. Jeg bruker chilli i også. Smak til med salt og pepper.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Fylt kylling file f.eks. Lag et snitt i kyllingfileen og fyll med pesto. Pakk det inn i spekeskinke eller bacon ( smak og behag). Bruk hyssing og knyt det sammen, brun på begge sider i stekepannen og legg det etter på i ildfast form, inn i ovenen i ca 40 min på 180 grader. Server med ris, salat og hvitløksbrød. Er kjempe godt
Tante Gustava Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Vi bruker rett og slett å surre bacon rundt filetene og steke de i ovnen. Da blir de veldig saftige og gode Server med råstekte poteter, bretagne saus og salat til, nam.
Libido- Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Dette er en farlig god kyllingsuppe! =) http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift2118969235.asp
stjertløvetann Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Kylling tandoori er favoritten min, bruker som regel bare toro sin med cashewnøtter og nanbrød til. Ellers er jo kyllingsalat med kyllingbiter, penne, rødløk og sukkererter vendt i en creme fraische, rømme og pesto-blanding med ruccola på toppen også snadder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå