nummer fire er født Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hei. Babyen min vil ikke bestemme seg for om han/hun skal sitte på rumpa eller komme med hodet først... Snur seg fortsatt rundt. Andre med turnerbaby så nær termin?
♥2 små gull♥ Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Er i uke 38 og kjenner veldig mye bevegelse enda. Var på vekstestimering forrige uke fordi babyen er stor, og da fant de ved en tilfeldighet ut at babyen ligger i tverrleie. Legen min har hele tiden sagt at hodet er "godt nedi bekkenet". Jeg fikk da beskjed om at hvis vannet går må jeg legge meg ned med en gang og ringe sykehuset, så sender de ambulanse. Så lenge den fortsatt ikke har bestemt hvilken vei den vil ligge så sent er det fare for at den surrer seg inn i navlestrengen hvis man beveger seg etter at vannet har gått. Men det har vel kanskje du også fått beskjed om?
nummer fire er født Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 Ingen har sagt noe om det... Var på vektkontroll sist uke pga sukkerintoleranse. Størrelsen på babyen var helt fin, og legen konkluderte at de ikke gjør noe med leie før jeg kommer inn for å føde...setefødsel skulle være helt ok (jeg vet ikke om jeg er enig....) Babyen oppfører seg veldig fint når jeg er på kontroll, da, og legger seg alltid med hodet ned når jordmor sjekker... Men ingen er likevel i tvil når jeg sier at den ofte ligger med hodet opp, så dette blir visst bare veldig spennende...
♥2 små gull♥ Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Hvis du ikke har fått beskjed om det gjelder det sikkert ikke deg. Alle tilfeller er jo forskjellige. Min ble målt til 4200 da jeg var 37+1, og dermed får jeg ikke lov til å prøve å føde i seteleie. Grensen for det går vist på 4000 (hvertfall der jeg skal føde). Uansett, lykke til!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Er 39 fullgåtte imorgen, og jeg kjenner at det turner her nede ja. Hun ligger alltid i hodeleie på kontroll hos jordmor, men jeg kjenner veldig godt at hun snur seg og legger seg i tverrleie. Men hun snur alltid hodet mot høyre side, og rompa stikkende ut midt på magen min. Siden hun alltid ligger i hodeleie på kontroll, regner jeg bare med at hun kommer med hodet først til fødsel. *håper det ihvertfall* Det er den veien hun ligger når jeg står oppreist og ligger på rygg. Det er når jeg sitter eller har ligget og sovet at hun legger seg i tverrleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå