MissMe*med*lillegutt Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Jeg har gått noen dager nå med noen voldsomme smerter på høyre siden helt nederst i magen.. Er en sånn intens smerte som stikker og ikke vil gi seg.. Det gjør og forferdelig vondt når jeg tisser, men jeg svir ingenting ved vannlating. Bare gjør vondt i magen. Kan det være en UVI, eller noe annet? Noen som har opplevd lignende? Har også vært mye plaget med cyster på eggstokkene tidligere, kan det være en cyste igjen? Skal til legen på fredag, men håper noen her kansje har en forklaring på hva det kan være
Gjest Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Jeg har også stikkende smerter på begge sider innimellom men ikke samtidig. Tror det er ligamentsmerter og er ikke farlig bare ubehagelig. Skal vist hjelpe hvis du bøyer deg framover når disse stikkningene kommer..
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 hvis det ikke vil gi seg, og du skulle få feber, så kan det jo være blindtarmen.. blindtarmen min sprakk når jeg gikk gravid med første barn.. den ble fjernet med kikkhullsoperasjon, og det gikk veldig bra ellers så har jeg også hatt MYE voksesmerter.. det er veldig vondt det også! vist det ikke vil gi seg, og du er bekymret så må du ringe legen din.. ikke bra å gå å være bekymret for om noe skulle være galt! lykke til håper det "bare" er voksesmerter da
MissMe*med*lillegutt Skrevet 30. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2009 Takk så mye for svar Jeg har smerter hele tiden, uten pauser. Har og fryktelig dårlig matlyst og er kvalm.. Når jeg var på toalettet istad var papiret lyserosa etter jeg hadde tisset.. Sjekket om det kom fra skjeden, men det gjorde det ikke.. Så da er det urinen det er blod i.. =S Så da er det nok noe UVI greier.. Jeg har kronisk UVI, men har aldri opplevd å ha hatt UVI uten svie ved vannlating.. Tror jeg får ta en telefon til legevakta i kveld hvis det fortsetter slik som nå.. Har helt forferdelig vondt i magen, og er jo litt ekkelt.. usj.. =S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå