Gå til innhold

Kommer til å fryse i hjel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal en frysepinn som meg overleve vinteren, med termin i februar? Finner ikke varme gravidklær, og gidder ikke kjøpe vinterjakker i store str. (er jo ganske så dyrt)

Frøys da jeg leverte lillemor i bhg i dag, og tenkte at dette kommer aldri til å gå i lengden. Må nok gå i hi, tenker jeg. Spørs bare om min tre åring er enig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min løsning på problemet er mannens regnjakke med fleecejakke under og så kommer det til å bli flere og flere lag under etter hvert som det blir kaldere.

Jakka hans er str xl, men jeg er jammen ikke sikker på om det kommer til å holde! :-P

Skrevet

Bruker store ullgensere, og vanlig ull innerst (da gjør det jo ikke noe at genseren blir litt kort og sånn). Brukte også mannens Goretex-jakke sist da det var som kaldest.

Mange lag er bedre enn få tjukke også. Går fint an å bruke vanlige jakker, kan jo i verste fall knyte en bredt ullskjerf rundt magen der man ikke får igjen glidelåsen. Gidder heller ikke kjøpe nye vinterklær selv om jeg er gravid.

Skrevet

Jeg har bare en "fetmage" foreløbig, så har ikke noe problem enda, men med termin i april har jeg også begynt å tenke over hva jeg skal gjøre etterhvert. Jeg har ikke sett i butikkene enda, men jeg tror det er en del ikkegravidjakker som går utover under puppene og de må jo kunne fungere når man er gravid, samtidig som man kan bruke dem etterpå også.

Alternativet er flere tykke ullgensere/jakker utenpå hverandre og en vanlig vinterjakke åpen utenpå til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...