UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Synes det var litt trist jeg! Akkurat begynt å følge litt med på serien...
Gjest Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Skal de skilles?? Fikk det ikke med meg igår.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2009 Leste det på vg eller db nå nettopp
Gemini77 Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Jeg så på for første gang i går, og fikk et veldig dårlig inntrykk av Kate. Uansett hvor dårlig hun oppførte seg så skyldte hun på mannen sin. Han satt bare der og sa ingenting. Utrolig dårlig egenskap enn faktisk bare å si... "ja, det der kunne jeg håndtert anderledes...". Syns faktisk synd på mannen i går, etter bare å sett ett program.
Honningmelon Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 De ble vel separert i vår/tidlig sommer en gang. De skal bytte på å bo hos barna så barna får fortsette å bo i det samme huset. Har gått mange rykter ang utroskapet. Han sier han ikke har vært utro, mens det også går rykter om at Kate har vært utro. Jeg tror ikke på alt jeg leser, men at de er separert er i allefall sant, det har de jo selv sagt i serien. Har fulgt med lenge, og syns det er veldig trist.
Sånn kan det gå Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Ikke akkurat overraskende at det ekteskapet der endte i skilsmisse, uansett om man ser helt bort fra antall barn også.
Gjest Tale30 Skrevet 30. september 2009 #10 Skrevet 30. september 2009 Nå har ikke jeg 8 barn, og jeg har heller ikke sett så mye på denne serien. Men jeg må si at jeg ble litt trist når jeg så en episode hvor de var i et bakeri på bursdagen til sekslingene, eller noe i den dur, og de skulle få lage muffins. Kate kjeftet hele dagen fordi at barna ble skitne. Det var ikke koselig i det hele tatt så det ut til. Barn må jo få lov til å skitne seg ut, men hun fokuserte bare på hvor mye klesvask det ble. Utover det syns jeg hun virker som en flink dame, jeg hadde nok sittet i et hjørne og vugget frem og tilbake om jeg avr i hennes posisjon
Gemini77 Skrevet 30. september 2009 #11 Skrevet 30. september 2009 I går var det tilbakeblikk og da var det en episode hvor de var i Disneylan og barna fikk is. Hun ble helt hysterisk da hun ene sølte på genseren og streik og skreik etter John. Hun behandlet John utrolig dårlig og skylte i ettertid på at grunnen til at hun skreik så fælt til John var at hun var så stresset da hun ene sølte. Akkurat som det er en krise... hva forventer man når barn på 3 år spiser is??? Hun er utrolig kontroll freak og påtok seg aldri skyld!
lille je Skrevet 30. september 2009 #12 Skrevet 30. september 2009 Jeg og reagerer på at hun ikke tåler at ungene skitner seg til, og at de ikke fikk spise muffinsene de laget i "kirkeklærne". Syns også hun er skikkelig bitchy mot mannen sin. Likevel kan jeg ikke la vær å beundre hvor stålkontroll hun har, hvor organisert hun er, og hvordan hun står på for å få dagene til å gå rundt.
lille je Skrevet 30. september 2009 #13 Skrevet 30. september 2009 Jeg og reagerer på at hun ikke tåler at ungene skitner seg til, og at de ikke fikk spise muffinsene de laget i "kirkeklærne". Syns også hun er skikkelig bitchy mot mannen sin. Likevel kan jeg ikke la vær å beundre hvor stålkontroll hun har, hvor organisert hun er, og hvordan hun står på for å få dagene til å gå rundt.
Gjest Skrevet 30. september 2009 #14 Skrevet 30. september 2009 Nå er Kate en kontrollfrik uten like synes jeg da. Manisk opptatt av å ha det rent heeeele tiden. husker episoden da han skulle lage og hun orket ikke være på kjøkkenet fordi det ble så rotete.... Barna måtte sove på gulvet på vaskerommet når de hadde omgangssyke. Også klager hun på vekta hans hele tiden. Ingen unnskyldning om han har vært utro altså, men hun er i mine øyne ikke spesielt grei.
Gjest mphs Skrevet 30. september 2009 #15 Skrevet 30. september 2009 Er det bare jeg som ser at han også kritiserer hennemye og ikke gjør så mye av arbeidet med barne, klærne, klesvask,husvask, mathandling, organiserien osv osv?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. september 2009 Forfatter #17 Skrevet 30. september 2009 Ja, man kan sikkert bli litt smågal av å ha 9 småbarn, tenker jeg...=P
Tia med 2 ♀ Skrevet 30. september 2009 #18 Skrevet 30. september 2009 http://latimesblogs.latimes.com/thedishrag/2009/09/jon-gosselin-officially-kicked-off-jon-and-kate-plus-8-kate-gets-her-revenge.html Ho er nok ganske nevrotisk av seg, å ikke tåle rot og skitt når man har 8 barn er vel ikke akkurat det beste. Føler for ungene. Men han er heller ingen engel. Er sikkert mye som foregikk når kamera var avslått også. De hadde nok feil i at det ble som det ble begge to det er vel sånn det stort sett er i brudd.
NyttNick Skrevet 30. september 2009 #19 Skrevet 30. september 2009 Fortell fortell. Hva er det slags program dere har sett?Om hvem?
Gjest Skrevet 30. september 2009 #20 Skrevet 30. september 2009 Jeg skjønner ham godt. Hun virker som en skikkelig bitch og så for ikke lenge siden et bilde av henne der hun slår et av barna sine. Orker ikke følge med på det der.. Jeg får helt vondt inni meg.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. september 2009 #21 Skrevet 30. september 2009 Som i alle program får man kun sett ett lite utdrag av hele situasjonen. Hun virker som en god og kjærlig mor og har kontroll på det meste. At hun er nevrotisk ifh til vask, hva så? Ingen er perfekte. Her klager man på skittentøyet når man har 4stk i ett hus (2barn og 2voksne) - hun har ÅTTE barn og 2voksne. Det blir mye skittentøy. Hvis dere legger merke til ting, så går Jon ALLTID bort i alle situasjoner. I tillegg er han fjern og bryr seg sjelden om noe. Ingen av de to er perfekte, og at det forholdet sprakk er sikkert mange andre grunner til enn det dere koker sammen. Jeg er enig med henne i så mange situasjoner, fordi samboeren er ofte lik. Han går bort i butikken og lar meg stå igjen med alt. Så må jeg løpe butikken rundt (ofte på Coop Obs på Jessheim, som er suuuuperstort....) for å finne tak i han igjen. Han mener ikke noe galt i det, men ofte er det prinsipper, som Kate gjerne tar opp som er poenget til hva som skjedde i den og den situasjonen. Begge to virker som gode foreldre og begge to har feil. Jeg liker begge to på forskjellige måter og begge to har ting jeg ikke liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå