gullet og prinsessen Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 jeg fikk satt inn kobberspiral i mai, etter det har jeg hatt stabilie sykluser, hadde mensen for ca 2 uker siden nå, men den har liksom aldri sluttet, bare gått over til mørk brun tjukk utflod og nå til lysere brun og"klumpete utflod med ferske blodspor, jeg lurer på om jeg bør kontakte lege???
:)novemberbarn:) Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Jeg brukte kobberspiral i over 1 år og hadde veldig regelmessig mensen, men den ble forlenget når jeg brukte spiralen. Mensen kunne noen ganger vare rundt 2 uker, litt sånn av og på. Legen min sa at det er vanlig. Følte meg også veldig "uren" nedentil, hvis du skjønner hva jeg mener. Det var ikke sopp, bare ph balansen som ikke var normal. En bivirkning med spiralen. Jeg synes at du bør kontakte legen og spørre hvorfor det er sånn som du beskriver det. Det er greit for din egen del siden du lurer....
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 min kobberspiral stod feil og det var utrolig ubehagelig og tidvis smertefullt. kontakt legen uansett og få sjekket hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå