Gå til innhold

Vondt i halebenet, er i uke 15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er ny her på forumet.

Jeg er litt plaget av vondt i halebenet. Det er litt ømt når jeg tar på det, og det er på en måte som om jeg "sitter for mye på det". Nå sitter jeg riktignok på jobb hele dagen, men dette har ikke plaget meg før jeg ble gravid.

Er det noen som har det på samme måte, eller som har erfaring de kan dele med meg?

Leste i ett tidligere innlegg her om Bekkenlåsning...Det har jeg ikke hørt om før. Der sto det nevnt noe om haleben, så nå ble jeg selvfølgelig engstelig for at dette er begynnelsen på ett eller annet... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vondt i halebeinet da jeg gikk med nr 1. men har ikke hatt det nå med nr 2. Det gikk over igjen etter en stund. Husker ikke helt når, men det var en god stund før fødselen.

Skrevet

awww verker i halebenet selv :( sliter også med bekkenet.. som verker hele tiden.. :(:(

Er selv i uke 17+ 4 uke idag

Skrevet

Høres ut som bekkenløsning. Er på besøk fra 3.tri her, kom tilfeldigvis over innlegget ditt. Jeg følte det sånn i halebenet til å begynne med og har bekkenløsning. Det kjennes fremdeles ømt og sårt ut, Det utviklet seg til det jeg trodde var isjas, men det er bekkenet.

Skrevet

Jeg hadde en låsning i den plata halebeinet sitter på, men det kjentes som om det var halebeinet det var noe "galt" med... Var hos kiropraktor for tredje gang i dag, og er bemerkelsesverdig bedre! Hun kjente på meg, skjønte hvor det var, knakk og jeg kjente straks forbedringen! Magi!!!

Skrevet

Har problemer med halebeinet eg også, er i uke 23. Skal bytte ut stolen på jobb, har ein som er for flat i setet for min del, så skal prøve ein som er meir "bua", litt høgere på sidene. Då får lårbeinet meir av belastningen når du sitte, it works for me:) Men kan vera STOR fordel å ta kontakt med kiro òg. Veit nokre prøver å ha pute i stolen, men då blir det som regel feil med støtta til korsryggen... den er også god å ha;)

Skrevet

Tusen takk for hjelp, alle sammen.

Jeg får bare krysse fingre og tær, og håpe det ikke blir værre enn nå....

Ha en fin dag!

Skrevet

Jeg fikk syyykt vondt i halebenet i uke 16, det var så vondt at jeg ikke klarte å gå til tider. Men for meg måtte jeg bare finne ut hva jeg ikke kunne gjøre. Når jeg sluttet å legge barna på jobben (jobber på småbarnsavdeling) gikk det bra. Her var det altså for mye løfting som gjorde det. Kjenner jeg er øm til tider nå også, men ingenting sammenlignet med hvordan det har vært. Så mitt råd er å prøv litt forskjellig, og finn ut hva som funker/ikke funker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...