Gå til innhold

Avent-tutekopper som lekker! (samme som småtroll 1-2)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere smarte mødre og fedre for at ungene deres ikke skal få innholdet i koppen i nesa?! Er altså så utrolig irritert og lei denne koppen, men så er det så langt den eneste koppen hun gidder å drikke av, så vi er litt stuck! Eneste som har funket, er å ta av den gummigreia inni, men da er mister jo koppen hele vitsen, syns jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt problemstillingen her, det er da ikke rart koppen lekker hvis du tar av gummigreia inni? Det er jo den som holder på væsken! Har aldri opplevd at mine barn får vann i nesa av å drikke av Avent-tutekoppene.

Jeg ville ha prøvd en annen tut på flaska, det finnes både en babytut (myk), en mellomstørrelse med tre hull (hard) og en sportstut (stor åpning, hard). Løse tuter kan kjøpes i dagligvareforretninger.

Skrevet

Har dere montert den feil? Jeg ser på bruksanvisning til flaske så er det tips om å montere den varm/fuktig dvs. nyvaska/sterilisert. Da er flaskene tette i alle fall.

Skrevet

Ahh! Javel, da skal det prøves ut! : )

Og til deg over: Nei, den lekker med gummisaken på. Det er derfor vi har endt opp med å ta den av. Merkelig nok lekker den ikke når den er av. Det er forresten melk som er problemskaperen.

Skrevet

Vi har også hatt det problemet, men den lekker ikke så mye om man skrur VELDIG godt igjen:)

Skrevet

Nå har jeg studert det i hele dag. Det kommer melk under den gummisaken, og så renner det ut gjennom det lille hullet. Trodde jo egentlig jeg var nokså smart, men denne gang ei. =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...