Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Jeg har termin 20 november 09 og har mulighet til å kjøpe reimadress til halvpris nå og tenkte jeg kunne likeså greit kjøpe det nå til neste år ,men hvilken størrelse bør jeg kjøpe ..Begynner de å bruke det rundt 1 års alderen eller?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 str 80 hvis du får jente, evnt 86 hvis du får en gutt, men tror 80 absolutt vil holde.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 min sønn er født i oktober og jeg kjøpte 80 på salg til han året før. Den var for kort i livet, eller den var vel ikke akkurat for liten, men han var en stor gutt og lang i livet. Jeg solgte derfor den gamle og kjøpte 86 i stedet. Denne dressen svømte han i til å begynne med, men den passet fint på slutten av sesongen. men som sagt, han var lang så vangligvis anbefaler de å kjøpe den str barnet er. Datteren min brukte, til sammenligning, sin reimadress i str 80 til rett før hun ble 2.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Det er jo umulig å si!! Bedre å vente, er dumt hvis du må kjøpe enda en om et år!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Akkurat Reima er veldig store på str. Jeg vil absoultt tro at str. 80 holder. Min gutt passet str. 80 til han var halvannet år og han er helt normalt stor.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Jeg ville gått for en 80, og jeg syns det er smart. Har du kjøpt for liten så er det ingen problemer med å få solgt den på finn (til og med med gevinst...) til neste år. :-) Men hvor er det salg nå lurer jeg på...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå