Verbena Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Som husker meg? Lurer på om det er gamle kjente som fremdeles er innom her og hva som har skjedd med dere siden sist!
La Perla Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Jeg husker deg. Jeg er her ikke så ofte lenger, for mitt yngste barn ble født i 2004. Men jeg kan ikke dy meg for å stikke innom en gang iblant.
celodi Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Jeg husker på deg Vi har gutt med samme navn
UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Kjenner igjen nicket ditt. Veit ikke hva gamle dager er, men jeg har i hvert fall vært her siden 2004 da jeg fikk eldstemann =)
Gjest Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Jeg husker nicket ditt :-) Har vært på DB siden jeg fikkmin eldste i 2002.
erteposen + 4 Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Jeg husker deg. Kanskje hadde jeg et annet nick dengang:) Er tilbake på dib med to små attpåklatter.
~Snublefot~ Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Jeg (fikk jenta mi i 2006) husker deg, men har skiftet nick siden sist. Er ikke aktiv lenger, bare søkte etter noe annet og fikk tilfeldigvis øye på innlegget ditt. Pussig da:p Husker La Perla også;-)
~Snublefot~ Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Og fra jeg begynte å skrive og til jeg fikk postet innlegget, kom det til flere kjente navn;-) Ja, det tok litt tid...
Monajenten Skrevet 30. september 2009 #11 Skrevet 30. september 2009 Jeg husker deg kjempegodt jeg:-D
Hera Skrevet 30. september 2009 #12 Skrevet 30. september 2009 Har vært her siden eldstemann ble født i 2001. Har nå fått ett barn til, og titter innom siden her sånn dann og vann. Husker nicket ditt:0)
lille je Skrevet 30. september 2009 #13 Skrevet 30. september 2009 Husker nicket ditt ja, har vært her siden 06 jeg.
Verbena Skrevet 30. september 2009 Forfatter #15 Skrevet 30. september 2009 Wow! Er vel sånn ca et år siden sist jeg var inn her å skrev noe som helst og enda lenger siden jeg har vært her noe mye så trodde egentlig at d kanskje var igjen et par stykker som huska meg! Men nå er jeg imponert =)
Ksenia & Anjem Skrevet 30. september 2009 #16 Skrevet 30. september 2009 jeg er her..var mamma82 før..hehe tror jeg har vært her siden 2004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå