seigdama på vei m skrikerunge3 Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Vurderer viking sine vintersko med goretex til 2 og 5-åringen. Hadde disse i fjor og med ekstra impregnering var de ikke kalde. Men finnes det noen rimelige alternativ som er gode også? Ellers er jeg i villrede om hvilke støvler (m/for) som er best. De på butikken synes jo at de de selger er best. Vil ikke ha noen som blir kalde og stive. Erfaringer og tips?
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Sverger til viking goretex jeg også, men synes vanlig cherrox blir for stiv, liker viking thermo sine bedre. Å synes at dock boot skoen er gode. er ikke så stive som cherrox, men tåler ned til 15 minus og er vanntett. men puster bra.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Gutten min har brukt dock boot i 3 år nå og han nekter å gå i annet. Han bruker de sommer som vinter. Vinterstid tar han bare et par ekstra labber på på de kaldeste dagene dersom det skulle være nødvendig, men det er skjeldent. Dock boot er slitesterke og brukes bla av de fleste annleggsarbeidere pga deres gode pusteevne, varmeevne og slitestyrke. Og det beste, de er ikke svinaktig dyre
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Det er en test i nyeste foreldre og barn. Husker ikke hvem som vant, aner ikke hvor jeg har gjort av bladet mitt. Kanskje testen er på nett. Men mener viking kom på andre plass. Skofus skoene som lillemor har hatt i fjord og vi også har kjøpt i år har vi vært fornøyd med. De var ikke med i testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå