Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 .. med sexlivet her. Første gangen gikk det greit og vi hadde det som normalt:) Men denne gangen er det helt andreledes. Han skyr all seksuell kontakt og de få gangene vi har prøvd har det heller gått dårlig..enten fordi jeg får vondt eller fordi han mister piffen kan du si. Vi har snakket mye om det... og han innrømmer at det føles anderledes denne gangen... men han klarer ikke å forklare hvorfor!! JEG tror det har med at han denne gangen vet hva min voksende mage innebærer og at det er så langt fra en turn on som han kan komme... *sukk* men det gjør meg jo veldig trist... for jeg har jo lyst til å ha sex selv om det av og til gjør litt vondt og magen er i veien til tider. Vi prøver å være flinke til å kose på andre måter osv... men det funker ikke like bra. vi glir litt fra hverandre og jeg er rett og slett bare sur og gretten for tiden. Han er ikke like kjærlig som vanlig og sier ikke de fine tingene han pleide... det blir en ond sirkel. Flere som sliter??
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Er 32+3 og har hatt sex 3 ganger i løpet av svangerskapet. Forholdet ser heldigvis ikke ut til å ta skade av det - vi er begge glade og fornøyde og har fokus på helt andre ting enn sex :-) Har for øvrig aldri vært av de mest aktive på den fronten, men håper jo det tar seg opp litt igjen etter fødsel og barselstid, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå