Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Noen som har noe erfaring med gynekolog Merete Blakstad på Majorstua? Vurderer å bestille en time der siden det er nært jobben, men kjenner ikke noe til henne.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Selv kjenner jeg ikke til henne, men jeg vet om en søke funksjon som heter google, og der kom det frem dette; http://www.google.no/search?q=gynekolog+Merete+Blakstad+p%C3%A5+Majorstua&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a Etter hva jeg leste ser det ut som hun er dyktig gynekolog og at hun har gode samarbeidspartnere.
-68mamma Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Kjenner til henne - hun hadde tidligere kontor sammen med min gynekolog Anne Hannås. Var hos henne en gang fordi min gyn var syk - og aldri mer !!! Kan absolutt ikke anbefale henne.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Tusen takk. Har du noen å anbefale???
-68mamma Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Anne Hannås - Majorstua Linda Johansen - Oslo City
Musemor med tre søte små Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Takk igjen. Vet du hvor mye det koster?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Jeg har også vært hos henne, dama er GRUSOM! Har aldri før blitt behandlet på en så "brutal" måte. Jeg snakker ikke om faglig, for dyktig lege er hun (dog noe hardhent..), men hun er ikke et "mykt" menneske... og det er litt nødvendig for meg når man ligger der i en situasjon man ikke er helt komfortabel med. Kollegaen hennes som heter Anne Hannås er en helt annen mennesketype og kan trygt anbefales, men den beste jeg noen gang har vært hos er en lege på sandvika spesialsenter som heter Runa Aaby.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Jeg fikk frarådet henne av fastlegen min... "Jeg skal jo egentlig ikke si slikt, men jeg har flere ganger hatt gråtende pasienter på mitt kontor etter et besøk hos denne gynekologen."
-68mamma Skrevet 30. september 2009 #10 Skrevet 30. september 2009 Uff, ja dessverre. Hadde først skrevet at jeg synes hun er grusom, men så slettet jeg det og skrev det andre istedet, syntes liksom det var litt ille å skrive om et menneske - men fakta er at hun ER grusom.... Regn med ca 1000,- uten prøver
Blåmandag¤ Skrevet 30. september 2009 #11 Skrevet 30. september 2009 Hun var grei med meg... Jeg har Torunn Clausen nå, verdens søteste dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå