Gå til innhold

Hvor går drømmereisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere kunne ha reist hvor som helst på ferie uten å måtte tenke økonomi...hvor hadde dere da reist?

Jeg kunne ha tenkt meg til Midtøsten da jeg synes kulturen er så spennende der:o) Ville ha reist til et sted som har en helt annen kultur og et helt annet klima enn her hjemme:o)

Men har også lyst til storbyferier som Roma, New York, Rio og sikkert mange andre steder i verden hvis lommeboka aksepterte det;o)

God tur:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart først tilbake til Maldivene!

Så til Krügerparken.

Så til Tokyo eller Hong Kong.

Så til Mexico.

Så til Australia.

Skrevet

Tja, mange steder jeg har lyst å reise, og reise tilbake til, men er veldig lysten på et par måneder i USA, litt rundt om overalt. Er så fasinert av landet og folkene der, på godt og vondt!

Skrevet

Inspirisert av andre innlegg? ;)

Jeg må få si at min drømmereise med mann er ganske forskjellig fra min drømmereise med mann og barn.

Jeg har heldigvis brukt årene godt og reist mye, men mangler dessverre Japan, så dit går min drømmereise. Tror jeg ville trengt hvertfall 4 ukers tid.

Nå har vi derimot fått vær første, så "drømmereisen" neste år blir nok italia. Jeg tenker faktisk på at ting kan skje med både oss og barn. Når barnet er så lite som et år, så trenger vi nok en rolig ferie, kort flyreise og dra til et land vi kjenner språket.

Skrevet

Akkurat nå er det Massiv sentral og gleder meg allerede til sommeren. Kunne og tenkt meg å kjøre østkysten av USA fra nord til sør. Og sett Canada, men venter til minsten er lettere å fly så lange avstander med.

Skrevet

Familiereisen så ville jeg hatt reist til Thailand, Maldivene og Bali.

Men kunne å ha tenkt meg en storbyferie, men er vanskelig å kombinere det med småbarn. USA, Tokyo, og de fleste større byene i Europa frister som bare det...

Skrevet

Cruise i karibien og en uke i usa etterpå.

Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst til å dra på ørkensafari i Vest-ørkenen i Egypt og tilbringe tid i Oasene der.

Men det er dyrt og dessuten ikke helt risikofritt ettersom man aldri vet når man kan bli overrasket av en skikkelig sandstorm så det blir nok ikke noe av før barna er store nok til å tåle tapet av sin mor sånn tålelig.

Skrevet

Kenya. Savanner og løver og safari..

Sør-Afrika. Aner ikke hvorfor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...