godigo Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 hva skriver man i en oppsigelse man skal levere til arbeidsgiver? må man skrive hvorfor man sier opp?
Blind Gudinne Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Nei, det trenger du ikke. (men du får sikkert spørsmål av arbeidsgiver.) Det holder om du skriver " jeg sier herved opp min stilling på/i/ hos XXX, fra dags dato XXX. Hilsen XXX.
Babyønske �� Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Jeg har nettopp skrevet oppsigelse til min arbeidsgiver: Og jeg skrev: Ønsker herved å si opp min stilling som kontormedarbeider ved _bedriftens navn_ Jeg hadde også med at jeg ikke ønsker å jobbe ut oppsigelsestiden. Dette fordi jeg nå er i permisjon, og dermed har vikar i stillingen min. Bedriften har også visst at jeg trolig ikke kom tilbake pga flytting. Vikaren har også visst dette og har vært forberedt på å få stillingen fast. Du kan f eks ta med at du ønsker å jobbe ut oppsigelsestiden(vanligvis 3 mnd), og når siste arb.dag da blir. 3 mnd fra den 1. i neste mnd. Du trenger ikke begrunne hvorfor du slutter, i selve oppsigelsen. Kan hende f eks sjefen din er interessert i å vite hvorfor, men du er ikke pliktig til å oppgi det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå