Honningmelon Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Har ringt noen skobutikker nå for å høre om de hadde Viking cherrox, men det var nesten ingen som hadde. De sa derimot at det var denne nye Slusher cherroxen som de nå kom til å ta inn i stedet for Viking. De er visst nesten helt like i formen, og er laget av det samme lette materialet. Noen som har kjøpt de eller sett på dem?
2 blå :-) Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Jeg kjøpte dem, men gutten min har kun brukt dem 2 ganger så jeg kan ikke si så mye om dem enda. Men di virket mye lettere på foten enn di andre som han har hatt tiligere. Han var fornøyd me dem selv. Han bruker dem i bhg.
Zitro Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Har sett dem ja, men ikke kjøpt dem. Dem kosta det samme som Viking Thermo la jeg merke til, så da holder jeg meg til Viking pga det veit jeg er bra. Første året disse andre er på markedet, så da lar jeg heller være tilfelle det er noen nybegynnerfeil... :-)
Honningmelon Skrevet 30. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2009 Lurer på om jeg er nødt til å prøve dem, fordi de har ikke igjen Viking noen steder.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Her har de Viking Cherrox på tilbud hos G-sport. Kjøpte de nå nettopp.
Honningmelon Skrevet 30. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2009 Hmmm... får sjekke ut G-sport da. Men, noen som har kjøpt disse slusherskoene da?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Jada, hadde de i fjor. Helt greie, men litt tunge. Funker som cherrox.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Har et par til minstemann jeg kjøpte på salg, men de er veldig lave over vristen. Kanskje litt letter enn cherox og sikkert ganske like ellers.
Honningmelon Skrevet 30. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2009 Men, er ikke disse slusher cherroxene nye for året da? De sa i butikken når jeg snakket med de på tlf at de skulle være tilnærmet helt like Vikning i tyngde og mykhet.
Knotten & lille persille Skrevet 30. september 2009 #11 Skrevet 30. september 2009 Har brukt begge deler til gutten min på 7 år. Slusher var ny ifjor og kjøpte denne da. Knotten har smale føtter så slusher sitter faktisk bedre på hans fot enn viking. Synes de holder seg bedre også. Hentet dem frem her om dagen og man kan ikke se at de er brukt etter en lang vinter med hard bruk ifjor. Foret er like fint og varmt.
Honningmelon Skrevet 30. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 30. september 2009 Ok. Trodde denne nye lette varianten var ny i år, jeg. Hørtes sånn ut på hun jeg snakket med. Hun sa at det nye nå var at de var like lette som Viking. Men, er de tyngre likevel altså? Mye tyngre?
cherry coke Skrevet 30. september 2009 #13 Skrevet 30. september 2009 Var å sjekket i går faktisk=) De er utsolgt for viking sine (i str til dattern min). G-sport hadde på tilbud til 199 tror jeg det var. Slusher var en del tyngre og mer klumpete, så jeg kjøpte ikke de. Men så at HH hadde fått en fin støvel som var lett og veldig fin. Det var som en vanlig gummistøvel. men grovere såler og mye fòr inni. Lurer på å kjøpe de, men har ikke hørt noe om erfaringer enda. Slusher kjøper jeg ikke, siden jeg syntes at de var en god del tyngre enn viking sine.
Honningmelon Skrevet 30. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 30. september 2009 Ja, det er nettopp det. De begynner å bli utsolgt for Viking. Det er èn butikk som har igjen noen Viking. Får stikke dit. Hmmm... da stemmer det ikke det de sa i butikken til meg da, at de skulle være like lette som Viking sine? Er ikke interessert i Slusher hvis de er tyngre. Var det Viking Thermo G-sport har på tilbud?
Blåmandag¤ Skrevet 30. september 2009 #15 Skrevet 30. september 2009 Jeg tror kanskje folk blander litt her? Slusher har en ny modell ute i år, de likner på Viking Thermo. Slusher hadde vel også en ny modell i fjor, men de var ikke tynne. De selges ut til 199 nå, hos Skoringen. Har ikke prøvd dem, eldste fikk Viking Thermo i går. De hadde ikke så mange inne, og bare i blått og sort. Håper de har i str til mellomste også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå