Gå til innhold

Yes, snart skal vi på spahotell. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Quality spa & resort Kragerø. Gleder meg masse. Noen som har vært der?? Hvordan er det der? Bildene på hjemmesidene deres ser jo fantastiske ut.

Vi skal reise hele familien, da de for tiden har høstferietilbud til 1300 kr/døgnet for hele familien inkludert frokost og overnatting i suite med 2 soverom (det var dagens reklame til andre som ikke har noen planer i høstferien og lurer på hva dere skal finne på. I går hadde de ledige rom fortsatt.....). Eldstejenta gleder seg masse til å bade og kose seg der med barneaktiviteter, og kanskje det blir en spabehandling på meg og mannen min. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært der!!.:o) julegave fra sambo i fjor...og dere burde glede dere!! kjempekoselig og utrolig fint og deilig mat osv..

men den veien dere skal kjøre på for å komme dit er utroolig lang skogsvei..vi snudde for vi trudde vi hadde kommet feil,men d var riktig...bare så ikke dere tror d samme hehe..

kos dere

Skrevet

takk for infoen om veien... Det er jo greit å vite hvis vi også skulle tro at vi kjørte feil... ;)

Jeg skal glede meg - er ikke mange dagene til. ;) Vi bestilte i går, egentlig veldig spontant siden mannen min har pappapermisjon og jeg har ferie neste uke, og mannen min ikke orket en hel uke hjemme. Tilfeldigvis er dette i skolenes høstferie slik at vi kunne bestille et par netter der til glede for oss og eldstedatter.... (Den yngste er baby og får vel ikke så veldig mye ut av dette..........). JEg håper at jeg liker stedet så godt at jeg og mannen min kan reise dit alene når yngstjenta er litt eldre. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...