Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Jeg har ikke selv sett det, men en venninne opplevde det og jeg kan så levende se det for meg, og må flire litt hver gang jeg tenker på det: Gutt med supersaggebukser er på vei ut av togvogna forbi min venninne. Rett i nærheten av henne detter plutselig hele saggebuksa ned til anklene hans, og gutten selv (tenåring) - i en eneste lang bevegelse - legger seg ned på ryggen, drar opp buksa, reiser seg og går ut som om ingenting hadde skjedd... Venninna mi holdt jo på å knekke seg totalt - det er liksom bare det man venter at skal skje med de som går med buksene nedenfor rompeballene...
Ronja&Odin Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 det morsomste... hmmm ganske mye, men vi var på camping tur, og hadde sånn tak greie man drar ut fra campingvogna... det regnet som faen den ene dagen og den ble full av vann.. så samboeren min skulle gå ut før og få vekk vannet... og dæsj så fikk han det over seg hehe den glemmer jeg aldri
FanteGuri Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Må le enda jeg, av den morsomste episoden jeg har vært vitne til... Jeg sitter på bussen på vei til skolen, det er en av de mange vinterdagene med hålkeis på alle fortau.. Der jeg sitter har jeg god utsikt til inngangen på bussen, hvor sjåføren sitter. Bussen stopper, dørene åpner og en ungdom av mannlig kjønn tar tak i stanga innenfor dørene på bussen, og det er hva han rekker å gjøre før han skliiiiiiiir på isen på fortauet.... Et såå til de grader overrasket ansiktsuttrykk skal man lete lenge etter!!! Hahahahahahahaha... Jeg kunne ikke le høyt, så jeg satt jo å humra ned i jakka.. Det værste var at den unge mannen satte seg på setet rett ovenfor meg, så jeg kunne jo ikke la være å se på ham, og alt jeg så var jo de oppsperrede øynene, en fordreid munn, som utstøtte et svært lite sexy hvinn i det han glei på isen... Guud, det var en pinefull busstur, trodde aldri jeg skulle bli så glad for å komme frem til skolen..
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 det je husker best var noe som skjedde for en uke siden.... satt to gammle damer på hver sin rullator. Dem hadde liksom satt seg oppå det brettet på rulatoren, og satt på gangveien å skravla. Plutselig begynte den ene å kjøre bakover med denne eldre damen oppå, og stoppet i en bil som sto parkert. Det morsomme var egentlig når venninen hennes da begynner å småløpe etter henne med rullator. Heldigvis gikk det bra, ellers hadde det nok ikke vært så morro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå