Gå til innhold

Nå er det bare 4,5 grader ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår på samme tidspunkt var det 12,5 + grader ute, sola skinner og været er flott men alikevel bare 4,5 grader ute nå når kl snart er halv elve. Sjekket gradestokken og inatt var det - 0,5 grader, så det tyder vel på at høsten er her for fullt og at det nærmer seg vinter. Første natt med minusgrader her iværtfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her var det - 3 i dag tidlig

Skrevet

hvor holder dere til?

her var det 7 grader å ISKALD noravind..

Skrevet

Ja plutselig har det blitt kaldt her også. Jeg har vært kald siden igår morges når jeg sto opp!! Tror jeg må fyre en dag eller kveld snart og få opp varmen igjen i huset.

Skrevet

er grusomt! eg har te-lys i heile stua! å litt varme på :) er vell det eneste positive med høst er te-lys

Skrevet

Jeg bor i østfold, nå er det 5 + grader ute og imorgen er det meldt snø ??? :S hehe

Skrevet

bor i akershus,i dag tidlig var det - 5....her er parafinen tent

Skrevet

Jeg våknet til -0,5 og slitter sommerdekk på bilen. :( Nå er det 7 grader, men sliter med å få opp varmen i huset. Fyrer for første gang i år, og jeg har en drittovn! Det er så dårlig trekk i pipa, at det lukter bål i hele huset. Liker det ikke.

Må vel snart legge om dekk tror jeg, men siden jeg kjører piggfritt er det jo greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...