Hikken Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Leste oversriften, og tenkte straks på "pasta-testen", altså den man kaster pastaen i veggen for å se om den er ferdigkokt, så så plutselig for meg at man skulle sitte og pælme skumgodt på ungene for å se om det klistra seg fast :-D Og så synes jeg det var dødsmorsomt! :-D (har ikke drukket morgenkaffen min enda, så hjernen funker ikke på en stund!)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Hva??? Marshmallow-test? Please inform! *har marshmallows og kan godt tenke meg å pælme litt*
Hikken Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article464928.ece Innebærer desverre fint lite pælming
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Hey! Den var jo litt artig da - skal tro hvordan 4-åringen min hadde takla å vente. Sannsynligvis dårlig, hehe. Og 15 minutter - det er jo en e v i g h e t for disse små!! Jeg syns de var kjempeflinke! Forsåvidt et godt poeng han doktoren har da - fast easy osv, som underminerer muligheten til å vente på noe godt. Jeg måtte lære meg å vente, jeg da jeg var liten, men det var jo fordi vi uansett ikke hadde råd. Nå har jo "alle" råd til så mye og da er det kanskje ikke like lett å lære barna å vente... eller?
Hikken Skrevet 30. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2009 15 minutter er en evighet selv for meg :-P Hadde kastet meg over godisen så fort vakten var ute av rommet :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå