♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Har en gutt på 5 og ei jente på 3 og gir for tiden ikke noe vitaminer av noe slag. Gjør dere?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Ja, vi gir begge våre vitaminer, men ikke daglig, når jeg husker. Anhver dag ca.
Tøysetipp Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Vitaminbjørner. Det blir aldri glemt, for det smaker som godteri.
Musemor med tre søte små Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Gutten vår får Sanasol
rima Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Jepp, 4-åringen får vitaminbjørner. Og de er som godteri ja...
FruTB Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Ja, jeg har kjøpt den nye Lifeline Baby, som inneholder fiskeolje, omega 3, EPA, DHA og vitamin D. Begynte for en mnd siden, før det fikk han kun d-vitamin om jeg husket det. Men i og med at Bo har vært syk en gang i mnd siden han var 4 mnd (er nå 11 - i dag faktisk - hurra!), så tenkte jeg teste om vitaminer vil hjelpe litt på immunforsvaret hans
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 30. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2009 Tenkte å prøve Gevita Jungel, hørte den skulle være veldig fin. Noen her som bruker den?
Gjest Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 vitaminbjørnene inneholder asparmatam, jeg er litt småirr på produsentene at de selger det til små barn, men det er ikke det eneste drittet som blir solgt til småtasser. Jeg gir eskimo kids til lille mann på 9 mnd. De andre får mivitotal, i små doser samt eskimo kids
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå