Gå til innhold

Gir dere barna vitaminer?


♥En prins og ei prinsesse♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 5 og ei jente på 3 og gir for tiden ikke noe vitaminer av noe slag. Gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi gir begge våre vitaminer, men ikke daglig, når jeg husker. Anhver dag ca.

Skrevet

Vitaminbjørner. Det blir aldri glemt, for det smaker som godteri.

Skrevet

Gutten vår får Sanasol

Skrevet

Jepp, 4-åringen får vitaminbjørner. Og de er som godteri ja...

Skrevet

Ja, jeg har kjøpt den nye Lifeline Baby, som inneholder fiskeolje, omega 3, EPA, DHA og vitamin D. Begynte for en mnd siden, før det fikk han kun d-vitamin om jeg husket det.

 

Men i og med at Bo har vært syk en gang i mnd siden han var 4 mnd (er nå 11 - i dag faktisk - hurra!), så tenkte jeg teste om vitaminer vil hjelpe litt på immunforsvaret hans :)

Skrevet

Tenkte å prøve Gevita Jungel, hørte den skulle være veldig fin. Noen her som bruker den?

Skrevet

vitaminbjørnene inneholder asparmatam, jeg er litt småirr på produsentene at de selger det til små barn, men det er ikke det eneste drittet som blir solgt til småtasser. Jeg gir eskimo kids til lille mann på 9 mnd. De andre får mivitotal, i små doser samt eskimo kids

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...