Gå til innhold

Symptomer


Solstrålen_

Anbefalte innlegg

Hva slags symptomer har dere?

Her er det stikking i underlivet og voksende og veldig ømme bryster som gjelder foreløpig. I tillegg blir jeg fortere og tidligere trøtt om kvelden.

 

Ikke merket noe til den berømte kvalmen foreløpig, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testen min var negativ men jeg har symptomer som halsbrann, kvalme, ømme pupper og tørre slimhinner... Så jeg lurer jo på om det likevel er noen der inne:)

 

Får ringe legen over helgen å få time til skjekk uansett. (jeg har byttet lege og vi reiser til Paris på fredag så jeg får ikke time før likevel...)

 

Du er heldig som har sluppet unna kvalmen:) Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

murring og stikkinger i magen. Kanskje begynnende ømme brystvorter. Det som er så ekkelt er at symptomene i magen minner om det å miste.. huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja det har slått meg et par ganger også. Men de jeg har snaket med sier det er helt normalt med disse stikkingene.Får håpe det abre er et tegn på at det fester seg skikkelig og har planer om å bli værende i 8 mnd til (altså ikke at vi mister.)

Inne i mellom er det nesten så jeg skvetter til når det stikker som verst i nederst i magen. Er kraftige stikk/menssmerter som bare varer et par sekunder av gangen. Samme du opplever Kab&Jenny?

Velvel. Vi overlever nok dette! :-)

 

Men - er det noen som har erfaring med hvor lenge (i hvilke uker) denne stikkingen pågår. Jeg håper det bare er nå i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer hvor lenge og hvor kraftige murringene og stikningene er. Husker jeg hadde det da jeg var gravid med datteren min, men husker ikke hvor lenge jeg hadde det.

 

Som jeg håper at vi er heldige og får beholde denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...