Gå til innhold

I irritasjonshumør i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i *F*^`XN kan ikke den mannen prøve å huske å

- ta opp nytt brød fra fryseren når han spiser siste skalken...

- legge halvskitne og helskitne klær i skittentøyet istedet for rundt omkring i hele huset...

-sette skoene på skohylla istedet for midt på gulvet i den SVÆRE gangen vår...

-sette middagsfatene direkte i oppvaskmaskina istedet for å mellomlande en 6-7 timer i oppvaskkummen og bortover benken...

-lukke skapdører etter seg....

Føler at denne lista kan bli VELDIG lang i dag, lurer på om jeg har enormt store krav....... Grrrr....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette innlegget kunne jeg også skrevet på en dårlig dag, haha :oD

Men nå er mannen på guttetur og jeg og ungene har bare vårt eget rot å ta hensyn til i ei hel uke *flire*

Når det kommer til sko har vi en stående avtale på at sko som står i veien (i yttergangen som er bare akkurat stor nok til få åpnet døra i vårt tilfelle) blir kasta ut - enten det er sol, regn eller snø. Har ført til at skoene langt oftere havner der de skal. Nesten hver gang, faktisk, hehe.

Skrevet

Herlig, skal ta med meg det tipset om skoene:)

- glemte det mest irriterende av alt: At han ikke klarer å komme når maten står på bordet, må bare....ta en tlf el sjekke en ting først... Og når han først kommer presterer han å lese avisen.....

Heldigvis begynner mine søte små å få inn normal folkeskikk, så nå er vi flere som kan fortelle ham hva som er brukelig og ikke.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...