Monstermamma Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hvorfor i *F*^`XN kan ikke den mannen prøve å huske å - ta opp nytt brød fra fryseren når han spiser siste skalken... - legge halvskitne og helskitne klær i skittentøyet istedet for rundt omkring i hele huset... -sette skoene på skohylla istedet for midt på gulvet i den SVÆRE gangen vår... -sette middagsfatene direkte i oppvaskmaskina istedet for å mellomlande en 6-7 timer i oppvaskkummen og bortover benken... -lukke skapdører etter seg.... Føler at denne lista kan bli VELDIG lang i dag, lurer på om jeg har enormt store krav....... Grrrr....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Dette innlegget kunne jeg også skrevet på en dårlig dag, haha :oD Men nå er mannen på guttetur og jeg og ungene har bare vårt eget rot å ta hensyn til i ei hel uke *flire* Når det kommer til sko har vi en stående avtale på at sko som står i veien (i yttergangen som er bare akkurat stor nok til få åpnet døra i vårt tilfelle) blir kasta ut - enten det er sol, regn eller snø. Har ført til at skoene langt oftere havner der de skal. Nesten hver gang, faktisk, hehe.
Monstermamma Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 Herlig, skal ta med meg det tipset om skoene:) - glemte det mest irriterende av alt: At han ikke klarer å komme når maten står på bordet, må bare....ta en tlf el sjekke en ting først... Og når han først kommer presterer han å lese avisen..... Heldigvis begynner mine søte små å få inn normal folkeskikk, så nå er vi flere som kan fortelle ham hva som er brukelig og ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå