Gå til innhold

Annonsere etter barnevakt på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere gjort det?

Et par av mine venner gjør det, jeg får en så dårlig følelse..

Begge har mange venner (over 100 og vel så det).

Får litt følelsen av en salgsannonse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr vel ikke at de overlater barnet til hvem som helst. Men, kanskje de har forhørt seg litt ellers, og slenger det ut der i tilfelle noen skulle ha anledning. Spørsmålet gjelder helt sikkert ikke alle på vennelisten.

Skrevet

Jeg gjør det, det er enklere enn å ringe rundt og få avslag etter avslag. Så kan bare de ledige tilby sin hjelp. Jeg godtar ikke hvem som helst.

Skrevet

Er det så kult for ungene, egentlig?

Flott med mange venner og bekjente for dem og, men Facebook?

Kan dere ikke prøve Finn også, i samme omgang?

Skrevet

Hvor seriøse er de da?

Jeg slenger innimellom ut på statusen min "noen som tar unge et par timer mens mor sover litt" Men jeg er da ikke serøs.. Bare sliten etter en våkenatt med 3 unger som spyr på rundgang..

Skrevet

Hadde heller gjort det på Facebook innad i mitt vennenettverk enn på Finn.no

Skrevet

Seriøse. Skriver hva de skal (turer, shopping, fest) og at de trenger barnevakt til ungene, og navn og alder på dem.

Hadde ikke hatt barnevakt til ungene mine om de som passet dem ikke visste hva de het eller hvor gamle de var, altså.

Skrevet

Jeg skriver ofte "trenger barnevakt..."og tidspunkt, men det er for det meste de samme som tilbyr seg. Jeg har ikke mer enn tre barnevakter jeg bruker, og jeg hadde ikke latt noen som kjenner barna godt få passe dem uansett.

Skrevet

Dessuten så er det jo mange som setter opp annonse på nærbutikken! Er det bedre, da?

Skrevet

Har ikke sett en eneste annonse på noen nærbutikk jeg

Skrevet

Nei, tror ikke det. Men på vennelista mi har jeg bare folk jeg kjenner og stoler på, for det meste familie, så kunne kanskje hatt det som status på facebook(der bare familie/venner kan se) f.eks. Men nei, jeg ville aldri lagt ut "trenger barnevakt" annonse offentlig på facebook. Så mange gale folk der ute.

Jeg ville heller ikke satt annonse annet sted på nett, på nærbutikken eller slikt. Jeg er ikke så desperat etter fri at jeg setter barnet mitt hos hvem som helst...

Skrevet

Det er omtrent det jeg tenker også.

Og når du må skrive navn og alder på dem, blir det ille synes jeg.

Omtrent sånn : "Per 4 mnd, sover hele natta og er veldig grei"

Skrevet

Jeg sa feil i stad, de har 450 og 420 venner hver.

Skrevet

spiller det noen rolle hvor de annonserer etter barnevakt da? ei bekjent av meg ønsket seg fast barnevakt og spurte på facebook om noen visste om noen...før i tiden hang vi lapper på butikken-what's the difference?

Skrevet

Hva ER det med lapper på butikken?

Har ikke sett en eneste lapp, jeg.

Skrevet

nei nå til dags bruker folk internett for å skaffe faste barnevakter...men jo sjekk neste gang du er i butikken, folk som tilbyr seg å være trillepiker, barnevakter, eller trenger barnevakter...henger en om trillepike på nærbutikken min nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...