Sonnas 2 vidunder Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 HELE tida! Spiser normal frokost, og er kjempemett etter det. Så tar det to timer, også er jeg så sulten at det skriker i magen! Kan ikke huske at jeg hadde det slik med nummer en, men det er jo faktisk ganske upraktisk. Noen andre som har det slik?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Jeg er aldri sulten, men må spise hver 2.-3.time siden jeg er så kvalm. Har aldri direkte lyst på noe mat, men jeg vet bare hva jeg ikke har lyst på. Jeg er mye hjemme, så det går bra for min del. Men de gangene jeg er på jobb har jeg med veska full av brødskiver, riskaker, frukt, grove kjeks, yoghurt, drikke o.l. Ingen på jobben vet det enda, så de synes sikkert jeg spiser mye. Men jeg spiser bare litt om gangen da, så jeg ikke blir overfylt og kvalmere.
Ann Helen Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Jeg er også kjempesulten! Og tørst..drikker sikkert to vannflasker for dagen, i tillegg til en kopp te til frokost og kvelds+eplejuice...hehe, får aldri nok:-)
Lillegull2008&2010 Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Kjempe sulten her også! Blir jo lei av diverse pålegg siden jeg spiser så mye Og nå skal jeg på et foreldremøte, vurderer nesten å ha med niste, for det varer jo i hele tooo timer ;P rekker å bli sulten to ganger iløpet av den tiden Var heller ikke sånn første gangen hos meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå