Gå til innhold

Er det virkelig så ille?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannsforskeren er jo helt på bærtur. Gutter og menn bør alltid sitte når de tisser, fordi dette gjør at blæren tømmes bedre.

Skrevet

Det er jo et forsøk på å gjøre det litt mindre udelikat for guttene å gå på do på skolen, så de som får størst hjelp av dette er jo guttene selv. Jeg vasket på en barneskole en liten periode og der måtte man gjennom et par dører for å komme inn på guttedoen og allerede i gangen utenfor luktet det så ekkelt gammel urin at det var nesten til å bli kvalm av. Det kan jo ikke være noe gøy for guttene heller at det lukter så vondt på doen de må bruke den tiden de er på skolen.

Husker selv fra ungdomsskolen selv hvor det var en del hærverk på doen som gjorde at de var ekle at jeg unngikk å bruke den hvis jeg kunne.

Skrevet

I går, faktisk, kom min andreklassejente hjem og fortalte at guttene i klassen hennes hadde begynt å tisse på jentedoen for det var alltid tiss på gulvet på guttedoen... Tviler ikke et sekund! Og er glad jeg er gift med en mann som setter seg ned, tørker seg og vasker hendene etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...